dimecres, 25 de maig del 2011

"Males companyies" Marc Cerdó (club editor)


"Sense rumiar-ho ni un instant més, vaig fer el bolic i me'n vaig anar de casa per provar de ser un altre. Estrenar la màquina d'afaitar i fugir de l'illa com un esperitat va ser tot u. El cap em bullia de projectes inexplorats."

"Vaig destapar una botella de Merlot moradenc. El vi era vellutat i saborós. Vaig paladejar-ne goludament un cul, vaig fer un glop llarg; acte seguit vaig trascolar-me una tassonada sencera com qui no vol la cosa."

"Ignoro si, aprofitant un descuit meu, l'espectre penetrà a la tomba d'on devia haver sortit per una escletxa poc abans, o si senzillament s'esfumà. Tot amb tot, fins al dia d'avui no hi he tornat a coincidir cap més cop."

"Les tasses del te, de porcellana xinesa, eren precioses. Devien valdre un ull de la cara. Em cridà l'atenció el ribet daurat que tenien. I vaig trobar-les molt chic."

"Sospiro. Un formigueig em recorre les cames. Descloc un somriure una mica forçat:"Natürlich"- penso amb resignació."

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada